One Love One Heart

*nuraini najwa binti amran,17 years old,batch 95's*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner by Najwa
kawan sampai mati LOL
Thursday, March 1, 2012 | Thursday, March 01, 2012 | 0 comments

hari nie nak luah perasaan boleh?dekat sini ja yang boleh cerita,lain tempat?aaaaaaaaaaaa,tadak dahh.. :(
ok dah lama gila pendam benda nie dari mula hingga sekarang..rasa sakit dan sedih yang sangat-2.. YA ALLAH,sumpah dah tak kuat..aku rasa sorang-2,semua yang aku rasa masih aku fikir sampai sekarang..
YA ALLAH,emm..orang kata hilang kawan boleh cari..tapi macam mana nak cari kawan yang seperangai macam dia..sekepala dengan aku.. hanya dia kawan yang selalu memahami aku,selalu ada untuk aku..selalu buat apa pon demi aku..dan macam-2 lagi demi aku..ada ka pengganti dia?tak ada langsung.. :( YA ALLAH,sapa faham apa yang aku rasa sekarang..mai kongsi sekali,serious nak tahu conclusion dia..seorang pown tak pernah faham macam mana aku rasa bila aku hilang dia..TAK KAN ? TAK,susah yang teramat bila nak lupa dan terima yang AKU TAK AKAN PERNAH SEBAIK DENGAN DIA MACAM DULU.. sapa kisah?seorang pon tak pernah kisah..tapi,semua orang nak rampas dia..dan kata-2 aku macam-2..halang aku dari kawan dengan dia..KENAPA?dia kawan aku,ya tak dapat dinafikan kalau hampa kenai dan baik dulu dengan dia..tapi,DIA KAWAN BAIK aku.. :( TOLONG LA, kenapa ada orang mesti tentukan dengan sapa aku nak kawan or what? kenapa dia mesti fitnah family aku? kenapa mesti aku yang kena?apa salah aku hah?APA? serious sakit hati,family aku semua tak pernah kong-2 aku pown dari kawan dengan sapa-2..sebab mulut hang,sebab perangai hang persahabatan aku hilang macam tuh ja weyh..dulu aku megah-2 bangga-2 kan hang,tapi sekarang...aku dah silap,orang yang aku bangga dan megah-2 kan tuh la dah musnahkan hidup aku dengan kawan baik aku..weyh,apa salah aku dekat hang sampai sanggup buat macam nie?kenapa hah? hang pown tau kan macam mana aku sayang kawan aku yang tuh,aku selalu kata "aku rindu dia dekat hang" tapi hang kata aku kata dia macam-2..kenapa weyh kenapa???aku tak pernah salah dalam hal nie,:( cuma aku ada salah faham sikit ja dengan dia..tapi benda tuh cuma salah faham..mungkin dia anggp aku tipu dia,semua salah..seumur hidup aku berkawan aku tak pernah tipu dia..semua kenyataan..aku yang degil,tak dengar cakap..bila tengok dengan mata kasar mungkin akan cakap tipu,tapi kalau duduk dan rasa sendiri baru tahu macam mana..:( tapi hang menambahkan cerita bagai dekat dia.. kenapa? :( YA ALLAH..aku tak boleh terima kalau dia tak maafkan aku,tak terima kalau dia tak akan pernah jadi kawan aku macam dulu..aku malu sangat bila family dia tahu semua nie,semua family dia kenai aku..orang yang tak bersalah yang dapat nama..bila kawan aku bagitau apa yang dia bagitau dekat kawan aku,serious hati rasa luluh dan nak nangis ja..tapi,aku cuba sabar dan tahan..serious tak boleh terima..semua tak pernah tahu macam mana aku sayang dia dari semua..semua kawan aku tak macam dia,semua ada kawan rapat sendiri..cuma aku,sorang-2..dengan sapa nanti aku nak cerita masalah aku?dengan sapa aku nak belajar sama-2?dengan sapa aku nak gelak-2?dengan sapa aku nak keluar?dengan sapa?? :( semua tuh dah tadak tau tak? YA ALLAH,macam mana nak hadapi semua nie..aku cuma perlukan dia..orang mesti anggp aku LESBIAN ka apa bila baca semua nie kan? tapi,tak..sebab seorang kawan aku jadi macam nie..aku bukan LESBIAN..aku cuma sayang dia dan terlalu sayangkan dia.. YA ALLAH,kembalikan la semua macam asal..aku tak rela hidup tanpa seorang kawan macam tuh.. tolong la, :( setiap kali solat aku selalu doakan untuk dia..dia terlalu istimewa YA ALLAH.. kalau online aku selalu tengok dia,sebab aku dah jauh dari dia..aku hanya kawan yang tak pernah dia anggp macam dulu..*menangis* *mata lebam* tak akan pernah kembali, :( 
> saya cuma rindu dia 
> saya rindu senyuman dia 
> saya rindu nak dengar suara dia
> saya rindu nak cakap dengan dia
> saya rindu nak dengar suara dia
> saya rindu bila dia ajar saya hafal sesuatu
> saya rindu nak study dengan dia
> saya rindu nak keluar dengan dia
> saya rindu semua tentang dia .. YA ALLAH,kau pulihkan la semua nie..


Old things | New things