One Love One Heart

*nuraini najwa binti amran,17 years old,batch 95's*



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner by Najwa
please forgive me myhero..
Wednesday, April 11, 2012 | Wednesday, April 11, 2012 | 0 comments

assalamualaikum..take a time to write my feelings now..awakk,kita tahu kita banyak sangat buat salah kat awak kan?awak selalu sabar dengan kita kan?awak selalu pendamkan rasa tuh sorang-2..then,menangis sorang-2 dalam bilik..tapi saya tetap teruskan sakitkan hati awak..awak,maafkan saya eh sebab selalu luka kan hati awak..awak tahu tak hati saya pown terluka macam awak,tapi kita diamkan ja semua nie..awak,awak selalu kata dekat saya..kenapa saya dah berubah eh?kenapa saya selalu luka kan awak walaupown sebab perkara kecik ja..soalan awak tuh buat saya macam tersentapp sangat..saya tahu saya dah bayak berubah..perubahan saya hanya disebabkan kisah silam awak dengan si dia..saya takut ia berulang,saya tanak awak dicuri orang lain..saya tanak hero saya milik orang lain..saya tanak kongsi kasih sayang dengan orang lain..langsung tanak awak..awak faham kan?awak tahu kan isi hati sebenar saya?awak...awak maafkan saya eh?maafkan saya kalau saya always sakitkan hati awak dan tak pernah bahagia kan awak..saya tahu saya tak sempurna macam perempuan lain..saya tak dapat penuhkan ciri-ciri perempuan idaman awak..awak,maafkan saya tau?hurmm,saya selalu buat awak macam-macam hingga awak pown dah tahu apa akan saya buat kalau kita always bergaduh..awak,saya buntu la..saya buntu sangat dengan masalah yang ada..banyak masalah ada dalam fikiran saya..hari-hari saya fikirkan semua nie..saya tak pernah ceritakan masalah saya dekat sesiapa pown..saya hanya mampu pendam semua nie ja..kadang-kadang awak selalu jadi mangsa saya kan?emmm,jahatnyar saya..saya cuma tak boleh kawal bila semua masalah datang tanpa henti..awak tahu tak apa yang saya rasa sekarang?saya rasa umpama seketul batu yang besar ada atas kepala saya..tuh sebab kalau awak marah,merajuk or what saya biarkan ja..saya tak tahu nak buat apa..saya buntu..buntu sangat awak..awak,awak tahu tak hidup saya kan tak akan sempurna tanpa awak..betul,tak tipu..kalau awak buat endah ja kan kat saya,mesti saya gelabah dan jadi tak senang ja..ada ja benda yang saya buat nak bagi awak msj dan kol saya..saya selalu macam nak ja awak datang pujuk saya..tapi kekadang sebab perangai saya yang teruk nie,awak selalu malas nak layan kan?awak buat tak tahu ja..awak tahu kalau awak marah or what mesti saya akan minta kata putus..ishkk,teruk kan saya..terukk,huh! hermmm,tapi sekarang...saya sedih la bila awak dah berubah.. awak makin buat tak tahu ja kat saya kalau saya tak rep msj or what..awak makin tunjuk kan yang awak dah benci saya kan? betul tak eh apa yang saya rasa nie.. saya takut kalau awak tinggal saya senyap-2 tanpa sepatah kata.. saya takut sangat..awak,dah 3minggu kita gaduh kan?bukan gaduh kecik-2 tapi besar sangat..saya dah lemah,saya tak tahu nak buat macam mana..bila saya nak berbaik ada ja tak kena..ermm,ntah lawh kan..hubungan kita pown dah makin goyahh dan sipi-sipi ja kan? saya tak tahu apa akan jadi lepas nie..saya taknak bergaduh lagi..tanak, :( saya nak kita baik macam dulu..saya nak 24jam ketawa dengan awak..saya nak tengok awak senyum,saya nak buat gedik dengan awak..saya nak loya buruk dekat awak,dan buat semua benda yang indah dengan awak..
emmmmm..saya harap sangat diri saya dapat jadi macam perempuan idaman awak tuh,awak..awak tegur la saya eh if saya selalu buat awak something yang boleh buat awak seksa sangat..and saya minta maaf yang teramat kalau selama kita kapel saya selalu sakitkan hati awak..tak dapat bahagia kan awak macam dulu.. sorry sangat eh awak? trust me,iloveyou..always loveyou myhero <3 muhamad.irfan.ziqry.b.roslan



awak satu-satunya nyawa saya..
:)


Old things | New things